Saopštenja za javnost

Ikonica

Održano predavanje „Kako ubiti dobru ideju“

Jernej Repovš, jedan od pionira marketinških komunikacija na području ex-YU, mag kreativnog marketinškog izraza, dugogodišnji predsednik i regionalni kreativni direktor agencije Studio Marketing JWT, u okviru manifestacije Marketinški događaj godine izložio je stručnoj javnosti razloge zbog kojih se javlja sumrak ideja u marketinškoj industriji i koje su posledice toga.„Dobre ideje uništavaju se od strane organizacijskih struktura donosilaca odluka, usled nejasnih brifova koje dobijaju stvaraoci ideja, straha neiskusnog menadžmenta sa nedovoljnim znanjem i autocenzure samih kreatora, testiranja ideja jer potrošač razmišlja iskustvenim okvirom. Međutim, među najvećim ubicama dobrih ideja je korupcija, u svim oblicima i svim strukturama.“, rekao je prilikom izlaganja Repovš.

Kritičkim okom Repovš je nabrojao razloge zbog kojih dobre ideje uglavnom ne stignu da budu rođene, a i kada dožive da budu prezentovane, ideje ne stignu do realizacije. Na kraju, Repovš je apelovao na sve učesnike procesa da se vrate dobroj ideji i pomognu joj da se ostvari jer je ona osnova marketinga. Bez osnove, nećemo imati ni razvoj.

Preuzeto sa PRobjave.com

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: