Saopštenja za javnost

Ikonica

Par pametnih ponedjeljkom: Tips and tricks u lovu na ponedjeljak

U sklopu akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria blogerka Tadeja Bjažević je pisala na temu – Kalorije, tekstu

Par pametnih ponedjeljkom: Tips and tricks u lovu na ponedjeljak

Ha, odlučili ste! „Prestati.“ Od ponedjeljka! Kojeg? Idućeg? Upss….

Svaki početak je težak, a posklizavanja redovna pojava. Početak mijenjanja ustaljenih prehrambenih navika pogotovo. Kao i u svemu drugom što planirate, kad jednom počnete, ali ozbiljno počnete, stvari se pokrenu. Međutim, za ovaj je početak potreban onaj famozni KLIK. Nažalost, on rijetko dođe sam od sebe i kao da ste mahnuli čarobnim štapićem i potrebno ga je isprovocirati. Znam, ne date se lako isprovocirati! 🙂

I ja, inače kratkofitiljna, kad se o ostavljanju papice radi, ne klikam na prvu. 🙂

Da odmah nešto raščistimo. Poludim od pokušaja da se svakome tko ima problema s prekomjernom težinom, istog časa natovare emocionalni i ini problemi koje navodno kompenzira hranom, a uživanje u hrani proglasi opsesijom.
Ne, nismo depresivni, lijeni i bez karaktera. U svakom slučaju ne svi. I da, volimo jesti i kuhati, a ne volimo baš trčati, čak ni za tramvajem i kreveljiti se u ogledala po teretanama. Nije nam hrana jedina stvar u životu oko koje se sve vrti, ali pričinja veliko zadovoljstvo i lako se predati tom i takvom uživanju, što ne znači da smo obavezno uskraćeni za sva druga zadovoljstva i da njihov nedostatak kompenziramo jedenjem.

Hrana, jedenje, kuhanje, kombiniranje okusa i namirnica užitak je za sebe.

Nepostojanje financijskih, emotivnih i drugih problema, nije garancija vitkosti i zdravlja, niti je to uvijek uzročno-posljedično, ali sasvim sigurno utječe na motivaciju, a i na uspjeh. Ako ne postoje drugi egzistencijalni problemi kojima se morate baviti, lakše je odvojiti vrijeme u kojem ćete se baviti sobom, a i ne manje bitno, platežna moć čini da vam je dostupan veći i drugačiji broj namirnica, kao i niz pomoćnih tretmana koji će umjesto vas obaviti jedan dio posla, dati vam polet i olakšati naum ili uz manje uloženog vašeg truda, sanirati posljedice neumjerenosti.
Kad vam je život prebukiran i vi premoreni rješavanjem egzistencijalnih problema, rješavanje kojih izlazi iz okvira vaših moći, mijenjanje prehrambenih navika nerijetko je, gotovo nemoguća misija. Kila mesa i salate osjetno je skuplja i nedostupnija, od kile graha ili krumpira.

Ali, pretpostavimo da vaše loše prehrambene navike nisu uvjetovane siromaštvom, pa po onoj sve što je dobro ili je zakonom zabranjeno ili škodi i previše takvog užitka na kraju dođe na naplatu. A da onaj KLIK ipak ne bi bio medicinski i zdravstveno uvjetovan i isprovociran, bolje je da kliknete sami.

Sve što ću dalje napisati govorim iz vlastitog iskustva.

Ne postoji način prehrane koji odgovara svima. I prva stvar je prepoznati što vašem tijelu doista treba i godi. Ne što godi vašem umu i osjetilu užitka, jer zaključili smo, ono što je fino glavi, u pravilu je kombinacija koju biste trebali izbjeći ili je osjetno smanjiti. Morate pronaći što godi vašem turu. Što u većini slučajeva znači razdvojiti kombinacije.
Vegetarijanci funkcioniraju bez mesa, međutim i među njima je, ponajviše zbog velikog udjela ugljikohidrata i pržene hrane, solidan broj pretilih.
Potpuno izbacivanje ugljikohidrata i šećera može vas učiniti vječno željnima. A predugo neuslišana želja rezultira buntom…

 

Ovde se može pročitati ceo tekst http://doubletkitchen.blogspot.com/2014/02/par-pametnih-ponedjeljkom-tips-and.html

Coca-Cola

Advertisements

Napisano pod: Obaveštenja, , , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: