Saopštenja za javnost

Ikonica

Sreća s obje strane objektiva

U sklopu akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria bloger Mario Poje je objavio zanimljiv tekst:

Sreća s obje strane objektiva

Ovaj mjesec mi je trebalo neko vrijeme da nađem inspiraciju za #činidobro post, a cijelo vrijeme mi je tema bila pred nosom

Gdi si Poje, šta ima? Kaj danas fotkaš? 🙂

Jedno je od omiljenijih pozdrava koje mi ljudi mogu uputiti zadnje vrijeme, iz više razloga. Prvo zato, jer ga gotovo uvijek izgovaraju s osmijehom, a drugo zato, jer pretpostavljaju da sam opet negdje na fotkanju, a s obzirom da znaju da mi fotografija nije glavni posao već hobi koji me iznimno veseli, takav pozdrav ti instatno podigne raspoloženje 🙂

Od trenutka kad stigne poziv „… čuj, jel bi mi pogel doći pofotkati tad i tad …“ počinje jedna priča koja cijelim putem proizvodi lijepu količinu serotonina 🙂 Ljudi znaju da mene ne pogoni novac već – strast. Taj osjećaj sreće kad radiš nešto iz čiste ljubavi je neprocjenjiv i najiskrenije želim svakome da ga osjeti u životu. Kad dođem među ljude, izvadim fotoaparat i prislonim oko na okular to je moja mala Narnija, moj rajski otok s punim spektrom boja, okusa i mirisa. Biti dio nečega i imati privilegiju zabilježiti emocije ljudi u datom trenutku je neopisivo dobar osjećaj, pogotovo za nas vizualne tipove i sinestete kojima i slova imaju boje 🙂

Imao sam sreće fotografirati zbilja puno raznih događanja od ljudi iz online zajednice, twitteraša, audiofila, rokera, auto-moto zaljubljenika, životinja, interijera, eksterijera, stomatologa, pića, hrane, mode… ma spektar je zbilja širok i upoznao sam ljudi u jednoj godini kolko nisam u svih prijašnjih 30, a pogled na ljude kroz fotografiju je dosta drugačiji, bogatiji, izravniji i – najiskreniji. Spontano ulovljena emocija je nešto što ne možemo odglumiti. Kroz fotografiju gledate na ljude i svijet oko sebe kroz jednu dodatnu dimenziju, bogatiju.

Fotografija je puna izazova, izazovi bude strast u vama, strast stvara uzbuđenje, a nakon uzbuđenja dolazi sreća. Meni osobno najveći gušt je stopiti se s okolinom i loviti one najsretnije trenutke i ljude u svojim najboljim izdanjima, prirodnim, spontanim i iskrenim. Vjerujte mi da to nije nimalo lako, ali hej, upravo zato se i zove – izazov 🙂 Nakon tako nekog druženja doma obično dođem s 200tinjak ili 300tinjak fotografija čija selekcija i obrada opet nosi svoje draži. Slušalice u uši, slike na monitor i ushit te toliko ponese da se ne mičeš od kompjutera dok sve ne obradiš u dahu. Krajnji rezultat je cca 20% odabranih fotografija i te su onaj vrh koji želiš podijeliti sa svijetom…

Ovde se može pročitati ceo tekst http://pojemario.com/02/27/blog/sreca-s-obje-strane-objektiva/

Coca-Cola

Napisano pod: Obaveštenja, , , , , ,

Ostavite odgovor

