Saopštenja za javnost

Ikonica

Tim akcije „Cif čisti Srbiju“ ulepšao čuveni kraljevački spomenik

U okviru velike akcije prolećnog čišćenja u gradovima širom Srbije, očišćen je i zaštićen kameni deo spomenika srpskim ratnicima na centralnom trgu u Kraljevu. Stručni tim za čišćenje, koji je oformila kompanija Unilever, sa postamenta čuvenog „Milutina“ uklonila je naslage čađi, grafite, masne naslage i ostale nečistoće koje su se nataložile na spomeniku, čime je simbolu Kraljeva, bar na neko vreme, vraćen blistavi sjaj. Nakon temeljnog čišćenja na postament je nanesen i specijalni anti-grafitni sloj koji će olakšati buduće održavanje njegove čistoće.     

„Naši proizvodi su veoma efikasni kada je u pitanju čistoća, a sada smo videli da su i naši timovi još efikasniji u čišćenju i ulepšavanju. Zbog toga smo i odlučili da ove godine pažnju posvetimo očuvanju spomenika kulture u Srbiji i da našem brendu Cif damo jednu potpuno novu ulogu – da predvodi prolećno ulepšavanje spomenika i da pomogne građanima da se uključe i podrže našu ideju“, izjavila je gđ. Snežana Vukalović, menadžer korporativnih komunikacija Unilever Beograd d.o.o. i dodala: „Naravno, materijali od kojih su izrađeni spomenici kulture biće tretirani sredstvima koja propisuju strogi pravilinici o konzervaciji i zaštiti, ali ćemo Cif koristiti da očistimo sve druge površine kako bismo unapredili čistoću u gradovima Srbije.“

„Kada neka kompanija u vremenima krize odluči da ulaže u kulturu, a naročito u ovu vrstu projekata, ne možemo da ostanemo ravnodušni. Svi znamo u kakvom  su stanju danas lokalne samouprave, i koliko je teško naći sredstva za održavanje spomenika i zbog toga je ovaj gest kompanije Unilever više nego dobrodošao“, rekla je gđ. Gordana Stojković, članica Gradskog veća grada Kraljeva, zadužena za oblast primarne zdravstvene zaštite, zaštite životne sredine, socijalne politike, zdravstva i dečje zaštite i dodala: „Kod „Milutina“ se odvija jedan veoma značajan deo života svih Kraljevčana i zato pozivam pojedince i kompanije da se odupremo našim navikama da zanemarujemo čistoću grada i da se svi uključimo u očuvanje higijene.“

Nakon očišćenog pešačkog prolaza u Čačku i spomenika srpskim ratnicima u Kraljevu, ova jedinstvena kampanja nastaviće svoju misiju ulepšavanja pešačkih prolaza i spomenika kulture u gradovima širom Srbije. Tokom aprila i maja biće očišćeni i spomenici kulture u Boru, Šapcu i Jagodini, kao i podzemni pešački prolazi u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Kruševcu. Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer će kompanija Unilever deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif izdvojiti za uređenje i čišćenje spomenika i podzemnih prolaza. Takođe, svi posetioci i fanovi internet stranice i Facebook stranice Cifcistisrbiju moći da glasaju za još jednu lokaciju koja će biti očišćena u kampanji. Više informacija o kampanji, ali i o spomencima koji će biti očišćeni možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.  


O kompaniji Unilever
Unilever, vodeći svetski proizvođač robe široke potrošnje posluje u više od 100 zemalja, sa prodajnom mrežom u 180 država. Portfolio kompanije uključuje neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova, kao što su: Domestos, Cif, Dove, Rexona, Axe, Signal, Lipton, Algida, Knorr, Rama, Hellmann’s. Kompanija Unilever ima oko 167.000 zaposlenih u više od 100 zemalja sveta.

 

Ciscenje-spomenika-1

Obracanje-medijima-1

Obracanje-medijima-2

Spomenik-ociscen

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: