Saopštenja za javnost

Ikonica

Izvoz kao razvojna šansa – Davor Jovljević, direktor prodaje i marketinga IM Topola

Kriza se odrazila na celokupnu srpsku privredu, a njen uticaj se osetio i u mesnoj industriji. Evidentan je pad kupovne moći, koji je posledično doveo do smanjene potrošnje mesa i mesnih proizvoda, manje od proseka u zemljama EU. Iz tih razloga, prethodnu godinu obeležili su pojačani napori da se prilagodimo novim zahtevima tržišta i ostvarimo dobre poslovne rezultate.

Svoju razvojnu šansu vidimo u izvozu. Trenutno proizvode plasiramo na tržišta Bosne i HercegovineCrne Gore Makedonije, a s obzirom na pogodnosti CEFTA sporazuma, planiramo da povećamo obim izvoza u pomenute zemlje, kao i da ostvarimo prodor na druga tržišta.

Posedovanje GOST-R sertifikata za celokupan svinjski i goveđi program takođe smatramo jednom od velikih prednosti. Nedavno smo počeli sa isporukama proizvoda iz grupe trajnih kobasica na tržište Ruske Federacije, a u toku su i pregovori za plasman drugih vrsta proizvoda. Rusku Federaciju smatramo veoma interesantnom pre svega zbog veličine, broja stanovnika i sporazuma o slobodnoj trgovini između naše i ove zemlje, koji Srbiji omogućava preferencijalni tretman. Iz tih razloga, intenzivno radimo na povećanju obima izvoznih aktivnosti jer Carinska unija Rusije,Belorusije Kazahstana nudi velike mogućnosti plasmana robe.

Naravno, da bismo otvorili vrata ovih tržišta, pored neophodnih sertifikata koji svedoče o higijenskoj bezbednosti i zdravstvenoj ispravnosti proizvoda, izuzetno je važno je da potrošaču ponudimo visok kvalitet.

Ponosni smo na to što posedujemo sopstvene farme i imamo zaokružen proces proizvodnje, a nadasve zato što smo jedina mesna industrija u Srbiji koja ima celokupan proizvodni asortiman bez glutena i alergena. Na ovaj potez smo se odlučili sa ciljem da portfolio u potpunosti prilagodimo aktuelnim zahtevima naših potrošača, koji sve više vode računa o tome da se hrane zdravo. Tu naravno nećemo stati – nastavićemo da istražujemo tržište i osluškujemo potrebe kupaca, a već u planu imamo nove proizvode, unapređene recepture, sa povećanim sadržajem proteina, i naravnobez GMO, glutena i alergena.

Takođe, i dalje ćemo pratiti tendencije u proizvodnji i pakovanju, i nastojati da kupcu ponudimo bezbedan proizvod prepoznatljivog ukusa i visokog kvaliteta, u modernoj, atraktivnoj ambalaži. Shodno tome, uskoro ćemo na tržište plasirati trajne proizvode u novoj, „flowpack“ ambalaži koja pruža još viši stepen zaštite proizvoda.

Izvor: In Store

IM Topola logo

IM Topola - trajni program

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: