Saopštenja za javnost

Ikonica

Kampanja „Cif čisti Srbiju“ ulepšala najprometniju nišku lokaciju – Očišćen i zaštićen prolaz Gorča

Čišćenjem podzemnog prolaza „Gorča“ u Nišu nastavljena je akcija „Cif čisti Srbiju“ koju je pokrenula kompanija Unilever Beograd u gradovima širom Srbije. Tim povodom u Gradskoj kući u Nišu organizovan je svečani prijem kome su prisustvovali predstavnici Gradske kuće, kompanije Unilever i tima za realizaciju kampanje. Niš je već peti grad u kome se uređuju spomenici kulture i podzemni prolazi, a tokom maja biće očiščene lokacije u još pet gradova, kao i jedna lokacija u gradu po izboru posetilaca internet stranice kampanje www.cifcistisrbiju.rs. Za sada najviše glasova imaju spomenici u Loznici i Vranju, ali je glasanje otvoreno kraja maja.

„Za nas koji predstavljamo građane Niša ova akcije predstavlja i izvesnu odgovornost jer sada moramo još više da se posvetimo održavanju higijene u našem prolazu. Zbog toga smo zahvalni kompaniji Unilever što nam je pomogla i dala dodatni podsticaj da isto onako kako vodimo računa o čistoći svojih domova, povedemo računa o čistoći svih gradskih površina“, rekao je g. Miloš Banđur, gradski većnik u Nišu i dodao: „Zato danas pozivam sve građane da se uključe u ovu kampanju i da pokažu da pitanje čistoće grada nije samo stvar pojedinca, već pitanje odnosta čitavog društva prema ovom problemu.“

„Najveća potvrda toga da ovu kampanju sprovodimo kvalitetno jeste pozitivna reakcija u svim gradovima u kojima smo do sada bili, kao i broj glasova i predloga lokacija za čišćenje koje smo dobili od građana. Ni u Nišu nije bilo drugačije i ponosni smo na to što se naš brend Cif efikasno pokazao ne samo kao sredstvo za uklanjanje nečistoće domaćinstvima, već i kao faktor motivacije da doprinesemo čistoći i očuvanju gradskih površina i spomenika kulture širom Srbije“, izjavila je gdj. Snežana Vukalović, menadžerka korporativnih komunikacija Unilever Beograd d.o.o. i dodala: „Podzemni prolazi su mesta na čiju higijenu često ne obraćamo dovoljno pažnje i upravo to je razlog zbog kojeg smo odlučili da ih tokom ove kampanje očistimo i ulepšamo. Drago nam je da i Nišlije od danas mogu da uživaju u čistoći i novom sjaju svog čuvenog prolaza.“

Tim za čišćenje, koji je oformila kompanija Unilever, sa zidova i poda čuvenog niškog podzemnog prolaza uklonila je naslage čađi, masne naslage i ostale nečistoće koje su narušavale njegov izgled. Takođe, prolaz je dodatno zaštićen anti-grafitnim slojem kako bi se sprečilo ispisivanje grafita po zidovima, ali i olakšalo dalje održavanje. Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer kompanija Unilever izdvaja deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif za uređenje i čišćenje spomenika i podzemnih prolaza.

O kompaniji Unilever
Unilever, vodeći svetski proizvođač robe široke potrošnje posluje u više od 100 zemalja, sa prodajnom mrežom u 180 država. Portfolio kompanije uključuje neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova, kao što su: Domestos, Cif, Dove, Rexona, Axe, Signal, Lipton, Algida, Knorr, Rama, Hellmann’s. Kompanija Unilever ima oko 167.000 zaposlenih u više od 100 zemalja sveta.

Cif čisti Srbiju Niš 02

Cif čisti Srbiju Niš 108

Cif čisti Srbiju Niš 123

Cif čisti Srbiju Niš

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: