Saopštenja za javnost

Ikonica

Akcija „Cif čisti Srbiju“ nastavljena u centru Subotice – Očišćen spomenik Caru Jovanu Nenadu

U okviru velike akcije čišćenja kulturno-istorijskih spomenika u gradovima širom Srbije, očišćen je i zaštićen spomenik Caru Jovanu Nenadu na Trgu slobode u Subotici. Stručni tim koji je formirala kompanija Unilever sa čuvenog subotičkog spomenika uklonila je naslage čađi i ostale nataložene nečistoće, čime je spomeniku vraćen blistavi sjaj. Nakon temeljnog čišćenja nanesen je i specijalni anti-grafitni sloj koji će olakšati dalje održavanje spomenika.

„Svi znamo koliko je u vremenima krize teško naći dodatna sredstva za održavanje grada i njegovih kulturnih i istorijskih znamenitosti i zbog toga smo zahvalni kompaniji Unilever koja je prepoznala značaj saradnje sa lokalnim samoupravama na realizaciji ovakvih projekata“, rekao je g. Milimir Vujadinović, član gradskog veća zadužen za oblast socijalne zaštite grada Subotice i dodao: „Nadam se da će ova kampanja biti motivacija i drugim kompanijama i pojedincima koji imaju mogućnost da se uključe u projekte održavanja čistoće i higijene u gradu, a grad Subotica će im uvek pružiti neophodnu podršku u realizaciji takvih projekata.“

„Dajući podršku lokalnoj zajednici kroz čišćenje i uređenje spomenika želimo da skrenemo pažnju građanima na njihov značaj, ali i na to koliko je važno da održimo visok nivo opšte higijene. Ovo je već peti grad u kome smo uspešno očistili spomenik, a reakcije koje dobijamo od građana i lokalnih samouprava uveravaju nas da smo u toj nameri i uspeli“, rekla je gđ. Snežana Vukalović, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Unilever Beograd d.o.o. i dodala: „Naš plan je da očuvanje spomenika kulture, kao i drugih gradskih površina, bude trajno u svesti svih građana u Srbiji, a brendu Cif smo ovog puta dodelili ulogu predvodnika i motivatora da se što više ljudi uključi i podrži ovakvu ideju.“

Nakon što su očišćeni spomenici u Kragujevcu, Kruševcu, Paraćinu, Vranju i Subotici, zahvaljujući ovoj jedinstvenoj kampanji će do sredine maja biti uređeni i zaštićeni spomenici kulture u Kikindi, Nišu, Požarevcu i Despotovcu. Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer će kompanija Unilever Beograd deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif izdvojiti za uređenje i čišćenje spomenika. Takođe, svi posetioci i fanovi internet stranice kampanje i Facebook stranice Cifcistisrbiju mogu da glasaju za još jedan spomenik koji će biti očišćena. Više informacija o kampanji, ali i o spomencima koji će biti očišćeni možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.

O kompaniji Unilever
Unilever, vodeći svetski proizvođač robe široke potrošnje posluje u više od 100 zemalja, sa prodajnom mrežom u 180 država. Portfolio kompanije uključuje neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova, kao što su: Domestos, Cif, Dove, Rexona, Axe, Signal, Lipton, Algida, Knorr, Rama, Hellmann’s. Kompanija Unilever ima oko 167.000 zaposlenih u više od 100 zemalja sveta.

Cif SU 1 Cif SU 2 Cif SU 3 Cif SU 4

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: