Saopštenja za javnost

Ikonica

U akciji „Cif čisti Srbiju“ očišćen spomenik internircima u Kikindi – Osnovci održali lekciju odraslima

Čišćenjem spomenika internircima u Kikindi nastavljena je akcija „Cif čisti Srbiju“ koju je pokrenula kompanija Unilever Beograd u gradovima širom Srbije. Kikinda je već šesti grad u kome se uređuju spomenici kulture. Čišćenje i uređenje spomenika uveličali su učenici OŠ „Đura Jakšić“, koji su samoinicijativno uredili okolinu spomenika i pripremili izložbu svojih radova. Pored kikindskih školaraca, uređenju spomenika prisustvovao je i njegov autor, akademski vajar Slobodan Kojić.

„Najveća potvrda uspeha ove kampanje upravo je došla od dece iz osnovne škole „Đura Jakšić“. Imali smo pozitivne reakcije u svim gradovima u kojima smo do sada bili, ali nas je inicijativa škole zaista pozitivno iznenadila i na tome smo im od srca zahvalni. Ponosni smo na to što se naš brend Cif efikasno pokazao ne samo kao sredstvo za uklanjanje nečistoće, već i kao izvor motivacije da doprinesemo čistoći i očuvanju spomenika kulture širom Srbije“, izjavio je g. Dobrivoje Milovanović, direktor kompanije Unilever Beograd d.o.o. i dodao: „Kulturno-istorijski spomenici zaslužuju pažnju čitavog društva i upravo to je razlog zbog kog smo odlučili da ih tokom ove kampanje očistimo i ulepšamo. Drago nam je da i građani Kikinde od danas mogu da uživaju u novom sjaju svog čuvenog spomenika.“

„Grad Kikinda je danas jedan od najponosnijih u Srbiji. Pre svega bih pohvalio naše najmlađe sugrađane i njihove nastavnike, koji su pokazali kako se voli svoj grad i kako se vodi računa o njegovim kulturnim dobrima. Ovi mladi ljudi zajedno sa kompanijom Unilever zadali su nam domaći zadatak jer sada moramo još više da se posvetimo održavanju čistoće u našem gradu“, rekao je gđ. Miroslava Krnić, sekretar Sekretarijata za zaštitu životne sredine grada Kikinde i dodala: „Pozivam sve građane da se uključe u ovu kampanju i da pokažu da pitanje čistoće grada nije samo stvar pojedinca, već pitanje odnosa čitavog društva prema ovom problemu.“

Spomenik internircima, delo kikindskog vajara Slobodana Kojića, podignut je u znak sećanja na građane Kikinde koje su nemački fašisti internirali u Norvešku 1942. godine. Tim za čišćenje kompanije Unilever Beograd je sa spomenika uklonio grafite, naslage čađi i druge nečistoće i zaštitio ga specijalnim anti-grafitnim slojem kako bi bilo olakšano njegovo dalje održavanje. „Ovo je velika stvar za naš grad i ja kao autor spomenika moram da odam priznanje svima koji su doprineli da danas imamo ovaj predivan susret i podsetimo se koliko su spomenici važni“, istakao je g. Slobodan Kojić koji nije krio oduševljenje akcijom.

Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer kompanija Unilever izdvaja deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif za uređenje i čišćenje spomenika. Do kraja akcije biće očiščena još tri spomenika i jedna lokacija u gradu po izboru posetilaca internet stranice kampanje www.cifcistisrbiju.rs.

O kompaniji Unilever
Unilever, vodeći svetski proizvođač robe široke potrošnje posluje u više od 100 zemalja, sa prodajnom mrežom u 180 država. Portfolio kompanije uključuje neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova, kao što su: Domestos, Cif, Dove, Rexona, Axe, Signal, Lipton, Algida, Knorr, Rama, Hellmann’s. Kompanija Unilever ima oko 167.000 zaposlenih u više od 100 zemalja sveta.

Osnovci odrzali lekciju odraslima_Cif cisti Srbiju 1 Osnovci odrzali lekciju odraslima_Cif cisti Srbiju 2 Osnovci odrzali lekciju odraslima_Cif cisti Srbiju 3

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: