Saopštenja za javnost

Ikonica

Kakve automobile u budućnosti želi evropska milenijumska generacija?

Mladi Evropljani na prvom mestu žele pametne i povoljne automobile opremljene naprednim funkcijama koje doprinose većoj sigurnost na putu.

Prema prvim rezultatima Goodyearovog istraživanja „ThinkGoodMobility“[1] čak 85% evropskih studenata je ubeđeno da će u sledećih deset godina imati sopstveni automobil. Novi rezultati istraživanja otkrivaju i kakve automobile želi generacija koja će krojiti decenije koje dolaze.

Istraživanje koje je među budućim naučnicima, inženjerima i industrijskim dizajnerima iz 12 evropskih država sprovelo preduzeće Goodyear Dunlop Tires Europe u saradnji sa institutom ThinkYoung pokazalo je da više od polovine mladih (55,7%) u sledećih deset godina očekuje od automobilske industrije da im ponudi pristupačan automobil koji će istovremeno pratiti najnovije tehnologije. Pri tom, skoro polovina anketiranih (47,4%) želi automobil opremljen pametnim sigurnosnim funkcijama kao što su senzori i kamere za detektovanje eventualnih opasnosti. Nešto manji procenat (39%) oduševljava mogućnost da njihovo vozilo komunicira sa drugim vozilima na putu. Na taj način bi pravovremeno bili obavešteni o svim neočekivanim uslovima u saobraćaju kako bi se za njih adekvatno pripremili.

Šta očekuju od pneumatika?

Skoro polovina evropske milenijumske generacije (41,2%) u budućnosti želi pneumatike opremljene senzorima koji će ih obaveštavati ukoliko pneumatik zbog oštećenja ili habanja više nije siguran za vožnju i ukoliko ga je potrebno pregledati, odnosno zameniti. Skoro trećina (30,9%) anketiranih očekuje senzorske tehnologije koje će pneumaticima omogućiti da se prilagode vremenskim promenama i različitim uslovima na putu.

Mladi skeptični prema upotrebi automobila bez vozača

Mada su automobili sa autopilot tehnologijom trenutno u centru pažnje automobilske i informatičke industrije, zanemarljiv procenat evropske milenijumske generacije (22,4%) u sledećih deset godina želi potpuno autonoman automobil. Kako navode Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) i neprofitna međunarodna organizacija za mlade ThinkYoung, glavni razlog za to leži u nedostatku poverenja jer više od polovine mladih (55,5%) sumnja u njihovu pouzdanost. Uprkos nepoverenju, mladi ipak veruju da bi autonomni automobili mogli doprineti smanjenju broja saobraćajnih nesreća (60,9%), vožnji sa manje stresa (41,9%) i smanjenju saobraćajnih zastoja (39,7%).

Kako su istakli u Goodyearu, ohrabruje podatak da milenijumska generacija u tehnološkom razvoju u automobilskoj industriji na visoko mesto postavlja razvoj na području sigurnosti vožnje i predstavlja polaznu tačku za svaku Goodyearovu narednu inovaciju.


[1] Istraživanje putem interneta je tokom maja i juna 2015. godine u ime preduzeća Goodyear vršila ekipa Think Young. U istraživanju je učestvovalo 2.500 mladih (starih od 18 do 30 godina) sa univerziteta u 12 država. U anketni uzorak je bilo uključeno 224 slovenačka studenta.

Informacije o preduzeću Goodyear Dunlop Sava Tires
Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o. je jedan od vodećih proizvođača pneumatika u jugoistočnoj Evropi. Od 2004. godine stopostotni vlasnik preduzeća je Goodyear Dunlop Tires Europe B. V. Društvo Goodyear Dunlop Sava Tires, koje je ove godine drugi put uzastopce dobilo certifikat „Top Employer“, ima oko 1.400 zaposlenih.

Goodyear Dunlop Sava Tires proizvodi, odnosno prodaje, pneumatike za putnička, poluteretna i teretna vozila, pneumatike za industrijske i građevinske mašine, pneumatike za motocikle i unutrašnje gume. Prodajni program čine pneumatici pet robnih marki: Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda i Debica. Naši pneumatici pružaju sigurnost i udobnost vozačima na putevima u celom svetu jer više od 90 procenata pneumatika prodajemo u evropske i druge države putem prodajne mreže koncerna Goodyear. Za više informacija o našim pneumaticima posetite internet strane www.goodyear.eu, www.dunlop.eu, www.fulda.eu i www.sava-tires.com.

Informacije o korporaciji Goodyear
Goodyear je jedan od najvećih proizvođača pneumatika na svetu. Zapošljava oko 67 hiljada ljudi, a proizvodnju ima u 50 pogona koji se nalaze u 22 države u svetu. U svoja dva Centra za inovacije, Akron u Ohaju i Colmar-Berg u Luksemburgu, Goodyear nastoji da razvija najnaprednije proizvode i usluge koji u svojoj branši postavljaju standarde u tehnologiji i performansama. Za više informacija o korporaciji Goodyear i njenim proizvodima posetite internet stranu www.goodyear.com.

Informacije o institutu Think Young
Organizacija ThinkYoung je prvi trust mozgova koji se bavi mladim ljudima. Osnovana je 2007. godine, a svoje kancelarije ima u Briselu, Ženevi i Hong Kongu. Organizacija ThinkYoung vrši istraživanja i ankete i kreira dokumentarne filmove.

mobilnost-goodyear-4goodyear-mobility-srb-1 mobilnost-goodyear-2 mobilnost-goodyear-3

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: