Saopštenja za javnost

Ikonica

Pogodi prečku i osvoji karte za utakmicu

Pred predstojeću utakmicu Partizana u Ligi Evrope navijače i ljubitelje fudbala očekuje specijalno iznenađenje koje je priredio brend Amstel, sponzor najmasovnijeg evropskog fudbalskog takmičenja. Ukoliko se u sredu, 21. oktobra nađete u lokalima u kome se služi ovo pivo i susretnete Amstel promo patrolu i možete da osvojite karte za Partizanov meč sa španskim Atletk Bilbaom i uživate u još jednoj fudbalskoj utakmici na evrosceni.

Sve što treba da uradite je da prihvatite izazov „pogodi prečku“, a Amstel patrola će vas povesti na stadion gde će ovo jedinstveno takmičenje biti organizovano. Takmičari treba da šutiraju na gol, ali sa ciljem da pogode prečku – jedanput sa udaljenosti od 11 metara ili pet puta sa udaljenosti od 6 metara od gola. Amstel promo patrola će u periodu od 14 do 20 sati krstariti gradom u brendiranom automobilu u potrazi za najboljim šuterima, a pobednike očekuju po dve karte za utakmicu. Pored karata za utakmicu Amstel je učesnicima obezbedio i nagradne promo pakete, pa učesnici mogu da očekuju jedinstvenu fudbalsku zabavu.

Nakon uspešnog sponzorstva UEFA Lige šampiona, Amstel Premium Pilsener je ove godine postao zvanični partner UEFA Lige Evrope, kako bi ponovo pokrenuo najbolji evropski fudbal. Za vreme trajanja svih faza Lige Evrope, kroz različite promocije i aktivacije na mestima prodaje i u ugostiteljskim objektima, potrosači mogu da očekuju mnoga iznenađenja, a najsrećniji će sledeće godine moći da otputuju u Bazel na finalnu utakmicu Lige Evrope.

O brendu Amstel
Pivara Amstel, koja proizvodi istoimeno pivo, osnovana je u Amsterdamu 1870. godine kao jedna od mnogobrojnih pivara koje su proizvodile, u to vreme sve popularnije, Bavarsko „lager“ pivo. Godine 1968. Amstel preuzma kompanija HEINEKEN. Prepoznatljivi „zlatni“ Amstel koji se odlikuje umereno-gorkim ukusom i vrhunskim kvalitetom ubrzo nakon toga postao je poznat širom sveta. Uz svoju veliku popularnost u zemlji porekla, Holandiji, Amstel je trenutno dostupan u više od 60 zemalja sveta. Tokom 80-ih godina prošlog veka, kada je za američko tržište proizveden Amstel Light, dolazi do proširenja portfolia brenda Amstel. Prateći taj tržišni uspeh, danas je Amstel portfolio proširen brendovima Amstel Lager (dostupan u Africi), Premium Pilsener, Amstel Radler i Amstel Malta.

O kompaniji HEINEKEN
HEINEKEN je ponosna, nezavisna globalna pivara posvećena misiji da svojim brendovima i prozvodima iznenadi i uzbudi potrošače na bilo kom tržištu. Brend koji nosi porodično prezime osnivača – Heineken – dostupan je u gotovo svim zemljama sveta i predstavlja jedan od najvrednijih premium brendova piva. Cilj kompanije jeste da postane vodeći proizvođač piva na svim tržištima na kojima posluje i izgradi svetski najrelevantniji portfolio brendova. HEINEKEN želi da dominra tržištima na kojima je prisutan samo sa brendom Heineken, ali i da ostvari najbolje rezultate sa svojim portfoliom na onim tržitima na kojima je zastupljeno više brendova. Kompanija je prisutna u preko 70 zemalja i obuhvata više od 165 pivara. HEINEKEN je najveći evropski proizvođač piva i treći na svetu po obimu proizvodnje. HEINEKEN je posvećen odgovornom marketingu i konzumiranju svojih više od 250 međunarodnih premium, regionalnih, lokalnih i specijalizovanih piva i sajdera.

Crossbar

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: