Saopštenja za javnost

Ikonica

Amstel testirao fudbalsko umeće predstavnika medija – Novinari pokušali da pogode prečku

Poznati brend piva Amstel Premium Pilsener, sponzor najmasovnijeg evropskog fudbalskog takmičenja UEFA Lige Evrope, priredio je specijalo iznenađenje za novinare beogradskih redakcija. Svoje kancelarije novinari su na 90 minuta zamenili fudbalskim terenom i pokušali da urade ono što ni najbolji šuteri među fudbalerima ne mogu lako da izvedu – pogode prečku. Najuspešniji šuteri iz različitih medijskih kuća za svoju preciznost su nagrađeni kartama za utakmicu Partizana i španskog Atletik Bilbaa na stadionu u Humskoj.

„Ove godine Amstel Premium Pilsener se vratio u evropski klupski fudbal zahvaljujući partnerstvu sa UEFA Ligom Evrope i zbog toga želimo da svim fudbalskim fanovima širom Evrope priredimo savršenih 90 minuta. Novinari se u svom poslu svakodnevno susreću sa izazovima, ali mi smo rešili da ih malo oraspoložimo i zabavimo kako bismo ih podsetili da pored navijačkih strasti, fudbal donosi i mnoge lepe i zabavne trenutke“, rekla je Jelena Petrović, brend menadžerka Amstel-a u kompaniji Heineken i dodala: „Amstel Premium Pilsener ima dugu tradiciju partnerstva sa fudbalom i nakon uspešnog sponzorstva UEFA Lige šampiona pre nekoliko godina, ponovo pokreće najbolji evropski fudbal u Ligi Evrope“.

Predstavnici medija koji su prihvatili Amstel Premium Pilsener izazov „pogodi prečku“ trebalo je da šutiraju na gol, ali sa ciljem da pogode prečku – jedanput sa udaljenosti od 11 metara ili pet puta sa udaljenosti od 6 metara od gola. Iako im šutiranje na gol ne spada u opis delatnosti, novinari su se i u ovom neobičnom takmičenju pokazali kao vrlo vešti, tako da je takmičenje do samog kraja bilo neizveno. Ovo je bila samo jedna u nizu aktivnosti iznenađenja koje će kroz sve faze takmičenja u Ligi Evrope Amstel Premium Pilsener priređivati za novinare, ali i za potrošače, a najsrećniji će sledeće godine moći da otputuju u Bazel na finalnu utakmicu Lige Evrope.

O brendu Amstel
Pivara Amstel, koja proizvodi istoimeno pivo, osnovana je u Amsterdamu 1870. godine kao jedna od mnogobrojnih pivara koje su proizvodile, u to vreme sve popularnije, Bavarsko „lager“ pivo. Godine 1968. Amstel preuzma kompanija HEINEKEN. Prepoznatljivi „zlatni“ Amstel koji se odlikuje umereno-gorkim ukusom i vrhunskim kvalitetom ubrzo nakon toga postao je poznat širom sveta. Uz svoju veliku popularnost u zemlji porekla, Holandiji, Amstel je trenutno dostupan u više od 60 zemalja sveta. Tokom 80-ih godina prošlog veka, kada je za američko tržište proizveden Amstel Light, dolazi do proširenja portfolia brenda Amstel. Prateći taj tržišni uspeh, danas je Amstel portfolio proširen brendovima Amstel Lager (dostupan u Africi), Premium Pilsener, Amstel Radler i Amstel Malta.

O kompaniji HEINEKEN
HEINEKEN je ponosna, nezavisna globalna pivara posvećena misiji da svojim brendovima i prozvodima iznenadi i uzbudi potrošače na bilo kom tržištu. Brend koji nosi porodično prezime osnivača – Heineken – dostupan je u gotovo svim zemljama sveta i predstavlja jedan od najvrednijih premium brendova piva. Cilj kompanije jeste da postane vodeći proizvođač piva na svim tržištima na kojima posluje i izgradi svetski najrelevantniji portfolio brendova. HEINEKEN želi da dominra tržištima na kojima je prisutan samo sa brendom Heineken, ali i da ostvari najbolje rezultate sa svojim portfoliom na onim tržitima na kojima je zastupljeno više brendova. Kompanija je prisutna u preko 70 zemalja i obuhvata više od 165 pivara. HEINEKEN je najveći evropski proizvođač piva i treći na svetu po obimu proizvodnje. HEINEKEN je posvećen odgovornom marketingu i konzumiranju svojih više od 250 međunarodnih premium, regionalnih, lokalnih i specijalizovanih piva i sajdera.

LRG_DSC09493  LRG_DSC09594 LRG_DSC09656LRG_DSC03975

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: