Saopštenja za javnost

Ikonica

Nagrade za uspešne projekte i poslovanje u 2015.

Kompanija HEINEKEN Srbija i agencija za integrisane komunikacije Ruskin & Hunt dobitnici su dva zlatna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS). Akcija „Društvo, ko vozi kući“ organizovana na Beer Festu treću godinu za redom u saradnji sa GSP Beograd, nagrađena je zlatnim priznanjima za društveno odgovornu PR kampanju i za društveno odgovornu kampanju u profitnom sektoru.

Osnovna poruka kampanje jeste odgovorno ponašanje, kako prema sebi, tako i prema drugima Naš cilj je da umerenu i odgovornu konzumaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja.“, kaže menadžer za korporativne odnose kompanije HEINEKEN Srbija, Biljana Bobić Subin.

„Partnerski odnos, kvalitetna saradnja i međusobno razumevanje osnovni su preduslovi uspeha.“ rekla je ovim povodom izvršna direktorka agencije Ruskin & Hunt, Radinka Danilov.

Zahvaljujući akciji „Društvo, ko vozi kući“, treću godinu zaredom, hiljade posetilaca Beer Festa bezbedno je stiglo do svojih domova.

Drustvo, ko vozi kuci

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: