Saopštenja za javnost

Ikonica

Uzbudljiv nastavak UEFA Lige šampiona uz Heineken – Tvitujte sa svetskim fudbalskim zvezdama

Fudbalske fanove ovog proleća očekuje još osam uzbudljivih nedelja uz utakmice završne faze UEFA Lige šampiona. Kao jedan od glavnih sponzora takmičenja Heineken je i ove godine pripremio iznenađenja za navijače širom Evrope: tokom svih utakmica, zaključno sa finalnom, svetski fudbalski asovi će uživo putem Tvitera komentarisati mečeve, ali i odgovarati na pitanja fanova. Koristeći „hešteg“ #championthematch moći ćete da pratite šta o utakmicama i šansama timova misle Figo, Deko, Del Pjero, Ferdindand, Pujol i ostali vrhunski fudbaleri, ali i da im postavljajte pitanja.

„Uz Champion The Matchaktivaciju na mreži Tviter, vodeći svetski premium brend Heineken još jednom pomera granice zabave spajajući navijače i njihove idole, omogućavujući im da sa njima komuniciraju u realnom vremenu. Bilo gde da se nalaze, kod kuće ili u baru sa društvom, gledaoci mogu da prate sve komentare i dobiju odgovore na neka od pitanja o meču koji je u toku ili o fudbalu uopšte“, rekla je Sofija Eftimovski – Božović, Heineken brend menadžer i dodala: „Na ovaj način, Heineken već tri godine zaredom kreira potpuno novi užitak gledanja utakmica Lige šampiona i čini da 90 minuta meča postane nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje fudbala.“

Fanove iz celog sveta, ali i iz Srbije već 23. februara očekuje novi spektakl kada će uz „hešteg“ #championthematch meč Arsenala i Barselone moći uživo da komentarišu sa portugalskom fudbalskom legendom Dekom. UEFA Liga šampiona i Heineken ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu.

 

O kompaniji HEINEKEN:
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja.
U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja jedinog proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Sol, Strongbow, Amstel Premium Pilsener, Weifert, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, PilsPlus, Master i MB Pils.
Najnovije informacije dostupne su na sajtu HEINEKEN kompanije: www.theHEINEKENcompany.com, a možete nas pratiti i putem @HEINEKENCorp. Ukoliko želite da pratite Heineken na Twitter-u posetite www.twitter.com/heineken, a da biste postali fan na Facbook-u posetite linkwww.facebook.com/heineken. Video materijali dostupni su na zvaničnom Heineken Youtube kanalu na adresi www.youtube.com/heineken.

Uživajte odgovorno uz Heineken
Heineken nastavlja sa promocijom programa odgovorne konzumacije u okviru sponzorskih aktivnosti UEFA Lige šampiona. Natpis „Uživajte odgovorno“ biće postavljen na svakom stadionu na kome se igra utakmica, uz ostale Heineken reklamne panoe. Pored toga, u reklamnim blokovima tokom TV prenosa biće emitovan i specijalni „bamper“ od 5 sekundi sa porukom „Uživajte odgovorno uz Heineken“. Procenjuje se da bi u nedeljama u kojima se igraju utakmice ovu poruku moglo da  vidi oko 150 miliona TV gledalaca.

Championthematch_Deco.jpg

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: