Saopštenja za javnost

Ikonica

„Suncokret kolekcijom“ otpočelo trogodišnje partnerstvo kompanije HEINEKEN i Van Gog muzeja

Kompanija HEINEKEN najavila je prvu aktivnost u okviru trogodišnjeg partnerstva sa Van Gog muzejom (Van Gogh Museum) u Amsterdamu, koje je potpisano prošle godine.

Uz svoj najrasprostranjeniji i najpoznatiji brend, Heineken, kompanija je razvila jedinstveno ilustrovane Heineken boce koje imaju formu Van Gogovog najpoznatijeg remek dela, Suncokreti (1889). Nove boce iz „Suncokret kolekcije(Sunflower Collection) dostupne su za kupovinu u muzejskom restoranu i baru. Poklon kutija će biti dostupna naknadno, tokom 2016. godine.

Prva velika izložba koju HEINEKEN podržava prikazuje Pariz krajem 19. veka, u istom periodu kada je Heineken dobio zlatnu medalju časti na Svetskoj izložbi (održana u Parizu 1889. godine). Vrhunac ovog perioda obeležio je poznati noćni klub, Foli beržer (Foli – Bergere). Popularan među mnogim umetnicima tog doba, bio je i prvi noćni klub u Parizu gde se služio Heineken.

Jan Derk van Karnebek (Jan – Derck van Karnebeek), komercijalni direktor kompanije HEINEKEN, objašnjava da je saradnja sa ovim renomiranim muzejom partnerstvo u pravom smislu te reči. „Ono prevazilazi jednostavne finansijske donacije. Heineken i Van Gog su značajne institucije Amsterdama i zajedno ćemo proslaviti našu zajedničku baštinu sa posetiocima iz celog sveta. Oduševljeni smo što je naše partnerstvo otpočelo“, kaže Karnebik.

Ekskluzivni „Vinsent na petak(Vincent on Friday) događaj najavljen za 26. februar oživeće ovaj period, uz aktivnosti koje će posetiocima omogućiti da dožive ovu eru na jedinstven način.

 

HEINEKEN
je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja. U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja jedinog proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Sol, Strongbow, Amstel Premium Pilsener, Weifert, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, PilsPlus, Master i MB Pils.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: