Saopštenja za javnost

Ikonica

Heineken izabrao najboljeg svetskog barmena za 2016. godinu

Šesnaest najboljih barmena sveta takmičilo se na prestižnom HeinekenGlobalnom finalu barmena“ koje je održano u „rodnom gradu“ kompanije, Amsterdamu. Pred žirijem koji su sačinjavali eksperti iz industrije piva, barmeni iz celog sveta prikazali su svoju veštinu točenja piva prema Heineken „Star Serve“ ritualu.

Pobedu je odneo Edi Džaj Džamin (Eddy Jay Jaimin) iz Malezije pokazavši pred mnogobrojnom publikom vrhunsko umeće i izvrstan osećaj za zabavu. On je „krunisan“ kao najbolji Heineken bamen za 2016. i dobiće ulogu zvaničnog brend ambasadora na događajima koje Heineken bude organizovao širom sveta. Među 8 najboljih takmičara našla se i predstavnica Srbije Marija Simić, koja je opravdala ulogu domaćeg pobednika i predstavila srpske barmene u najboljem svetlu. Srbija prvi put učestvuje u ovom takmičenju i ovo je veliko iskustvo za našu mladu predstavnicu, koja je imala veliku podršku Heineken tima.

„Ovo uzbudljivo takmičenje deo je Heineken „Star Serve“ programa koji ima za cilj unapređenje kvaliteta našeg točenog piva i obezbeđivanje uslova u kojima će ono svaki put biti posluženo na najkvalitetniji način“, rekla je Ksenija Kalina (Ksenia Khalina), direktor Heineken Trade Marketinga i dodala: „Zahvaljujući Heineken Globalnom finalu barmena mi dodatno motivišemo barmene da podignu nivo standarda svaki put kada treba da posluže točeno pivo.“

Prateći 5 koraka „Star Serve“ rituala točenja, finalisti su ispirali, točili, skidali višak pene, proveravali i služili pivo koje su natočili. Žiri je bio impresioniran veštinom svakog od takmičara, koji su pokazali da imaju i čuveni „Star“ faktor koji im pomaže da izađu pred publiku.

Nakon nacionalnih finala u 16 zemalja sveta „najbolji od najboljih“ dobili su priliku da se nađu u finalu u Amsterdamu. Takmičenje je održano u Stadsschouwburg pozorištu u Amsterdamu, a finalisti su svoj „Star“ faktor pokazali pred žirijem koji su činili Erik de Kok (Eric de Kock) – specijalista za točeno pivo i generalni direktor Organizacije takmičenja holandskih barmena, Ksenija Kalina (Ksenia Khalina), direktor Heineken Trade Marketinga i Tatjana Merser (Tatiana Mercer) – direktor i osnivač „BarChick“.

„Pobeda na Heineken „Globalnom finalu barmena“ jedan je od mojih najvećih uspeha. Imao sam ogromnu podršku mojih kolega i porodice u Maleziji i radujem se što ću moći sa njima da podelim ovaj veliki uspeh“, prokomentarisao je dvadesetšestogodišnji pobednik takmičenja, Edi.

Član žirija Erik de Kok (Eric de Kock) – specijalista za točeno pivo i generalni direktor Organizacije takmičenja holandskih barmena, veruje da se Edi izdvojio od drugih takmičara jer ima prirodan talenat. „Svi učesnici imaju neverovatnu veštinu točenja piva, ali Edi ima neki poseban dar koji razdvaja dobre barmene i one najbolje.“

 

O „Star Serve“ ritualu

  • Heineken „Star Serve“ je globalni program za točeno pivo koji omogućava optimizaciju doživljaja ispijanja točenog piva svuda u svetu. Heineken razmišlja veoma daleko kako bi bio uveren da je svaka kapljica piva poslužena potrošaču najvišeg kvaliteta.
  • Kompletan proces proizvodnje se pažljivo kontroliše – od ječma do piva i svaki aspekt tog procesa se konstantno proverava i poredi sa najvišim standardima kvaliteta. Međutim, ukoliko se posluži na pogrešan način, sve ovo gubi smisao.
  • Verujemo da uz pravi trening, dobru opremu i podršku bara u kome se pivo toči, potrošači mogu da uživaju u savršeno natočenom Heineken pivu, što će dovesti i do toga da zatraže drugu čašu, dođu ponovo u taj bar i preporuče ga svojim prijateljima. Zbog toga što je kvalitet prve jedini razlog za naručivanje druge čaše piva.

 

O kompaniji HEINEKEN
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja.
U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.
Najnovije informacije dostupne su na sajtu HEINEKEN kompanije: www.heinekensrbija.rs iwww.theHEINEKENcompany.com, a možete nas pratiti i putem @HEINEKENCorp.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: