Saopštenja za javnost

Ikonica

Strongbow Apple Cider predstavljen na „Supernatural“ festivalu – Priroda se vraća u grad

Nova promotivna kampanja za Strongbow Apple Cider predstavljena je i kod nas. Lansiranje globalne kampanje Strongbow je najavio kreiranjem urbanog voćnjaka i postavljanjem ogromnog drveta jabuke u centru Johanesburga, što će biti prikazano u TV reklami koja prati kampanju. U želji da poveže prirodu i urbanu sredinu, za predstavljanje Strongbow  kampanje u Srbiji izabran jefestival „Supernatural“, koji promoviše upravo kulturu života sa prirodom i zaštitu životne sredine.

„Cilj ovogodišnje kampanje je da se ljudi koje žive u urbanim sredinama ponovo povežu sa prirodom. Strongbow vraća prirodu u grad i donosi koncept urbanog voćnjaka kao jedno sasvim novo iskustvo: uzbudljivo osveženje za vrele letnje dane i savršenu kombinaciju ukusa za prijatni noćni provod.“

Pogledajte reklamu na https://www.youtube.com/watch?v=LvjuV8L2UCo i osetite deo atmosfere povratka prirode u grad.

Osveženi Strongow ukusima, posetioci festivala bili su u prilici da recikliraju limenke pomoću „Can Crash“ mašine i dizajniraju unikatni personalizovani ceger.

 

O brendu Strongbow
Strongbow Apple Cider prvi put je predstavljen u Velikoj Britaniji davne 1962. godine a danas, nakon nešto više od pet decenija, zauzima počasno prvo mesto kao najprodavaniji u svetu!
Sve je više zaljubljenika u ovo piće, a nije ni čudo, zato što savršen balans gaziranosti, osveženja i ukusa čini Strongbow svetskim cider-om broj 1! Naime, istraživanja su pokazala da je čak svaki sedmi popijeni cider na svetu upravo Strongbow (Canadean cider market insight 2013, globalni prodajni trendovi)!

O kompaniji HEINEKEN
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja.
U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.
Najnovije informacije dostupne su na sajtu HEINEKEN kompanije: www.heinekensrbija.rs iwww.theHEINEKENcompany.com, a možete nas pratiti i putem @HEINEKENCorp.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: