Saopštenja za javnost

Ikonica

Heineken postao globalni partner Formule 1

Kompanija HEINEKEN i menadžment Formule 1 (F1) postigli su sporazum kojim je Heineken brend postao globalni partner Formule 1.  Višegodišnje partnerstvo biće ozvaničeno na Heineken Velikoj nagradi Italije u Monci u septembru ove godine.

Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner tri Velike nagrade (GP) i biće među vodećim sponzorima na nekoliko drugih događaja u okviru Formule 1 koje izaberu čelni ljudi brenda Heineken i F1 menadžmenta. Heineken će biti zvanično pivo Formule 1, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship), ali oznake brenda neće biti vidljive na bolidima bilo kog tima.

U okviru ovog partnerstva, biće kreiran poseban Heineken globalni manifest „Open your world“, kao i kampanje „If You Drive, Never Drink“. Kampanje će uključiti brending staza, TV reklame, aktivacije na društvenim mrežama, događaje za fanove, posebne PR aktivnosti, kao i promo pakovanja i aktivnosti na mestima prodaje. Ambasadori ovih kampanja biće poznati asovi Formule 1 Dejvid Kultard i Ser Džeki Stjuart.

„Formula 1 je mnogo više od trke, to je globalni događaj i zahvaljujući ovom partnerstvu Heineken ima jedinstvenu priliku da se približi postojećim i potencijalnim potrošačima na velikom broju tržišta. Formula 1 za nas otvara velike komercijalne mogućnosti, kao i mogućnosti za promovisanje platforme „uživaj odgovorno“ i razmenu iskustva između rukovodstva F1 i naših zaposlenih“, rekao je Đanluka di Tondo (Gianluca Di Tondo), senior direktor brenda Heineken na globalnom nivou i dodao: „Ovo partnerstvo biće dopuna našim postojećim promotivnim platformama i put do velikog broja fanova na stazama Formule 1 i do 400 miliona televizijskih gledalaca koliko prati takmičenje svake godine. Uzbuđenje koje smo našim potrošačima doneli kroz dugogodišnje i uspešno partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona, Svetskim ragbi kupom i franšizom filmova o Džejmsu Bondu sada ćemo preneti i u Formulu 1.“

heineken i formula 1 partnerstvo
„Heineken je internacionalni premium brend sa ogromnim marketinškim potencijalom. Zadovoljstvo mi je da brendu i kompaniji poželim dobrodošlicu u porodicu Formule 1 i unapred se radujem saradnji sa njima, kako na stazi, tako i na drugim F1 događajima“, rekao je Berni Eklston (Bernie Ecclestone), generalni direktor kompanije Formula 1 i dodao: „Naš posao podrazumeva i inovacije i zabavu i nadam se da je ovo početak jednog zaista posebnog partnerstva. Kada god sam naručivao pivo, uvek sam bio zadovoljan Heineken-om“.

Centralno mesto u ovom partnerstvu zauzeće prepoznatljiva poruka o odgovornoj konzumaciji, a potrošači mogu biti sigurni da će i Formula 1 i brend Heineken jasno stajati iza poruke „If You Drive, Never Drink“ („Nemoj da voziš kad piješ“). Heineken investira 10% svog globalnog medijskog budžeta na kampanje o odgovornoj konzumaciji kao što su „Moderate Drinkers Wanted“ i „Dance More, Drink Slow“. Ova poruka će i dalje biti komunicirana kroz partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona i Svetskim ragbi kupom gde joj je posvećena skoro jedna trećina oglasnog prostora. Tokom 2015. godine, poruka je bila ispisana na više od 8 milijardi flašica i limenki.

„Pre izvesnog vremena, na F1 događajima pokrenuo sam kampanju „Think Before You Drive“. Zadovoljstvo mi je što će ova važna inicijativa sada imati veoma jaku i posvećenu podršku i kroz Heineken kampanju „If You Drive, Never Drink“. Ove poruke ćemo oživeti i pojačati tako da se uklope u vrednosti brenda Heineken“, zaključio je Berni Eklston (Bernie Ecclestone).

 

O kompaniji HEINEKEN
HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja.
U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.
Najnovije informacije dostupne su na sajtu HEINEKEN kompanije: www.heinekensrbija.rs iwww.theHEINEKENcompany.com, a možete nas pratiti i putem @HEINEKENCorp.

O brendu Heineken
Od 1873. godine kada smo počeli da proizvodimo Heineken, mnogo toga se promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – Heineken kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken vodeći svetski premium brend prisutan u 192 zemlje sveta.

O misiji „Uživaj odgovorno uz Heineken“
„Uživaj odgovorno uz Heineken (EHR)“ je globalna platforma brenda pokrenuta 2004. godine sa ciljem da promoviše odgovorno konzumiranje. Ova platforma je ideja vodilja za posvećenost promociji odgovornog konzumiranja kroz kompletan brend portfolio. Kao vodeća kompanija u ovoj oblasti HEINEKEN veruje da svojim delovanjem treba da bude primer ostalima i preuzme aktivnu ulogu u promociji odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.

Zaposleni u kompaniji HEINEKEN su ambasadori platforme za odgovorno konzumiranje i na mnogim tržištima razvijene su lokalne aktivacije koje pomažu da se ova poruka prenese. Takođe, HEINEKEN usko sarađuje sa mnogim organizacijama i pojedincima kako bi podigao nivo svesti o odgovornom ponašanju i sprečavanju zloupotrebe alkohola.

O Formuli 1
Od 1950. godine, kada je osnovana, Formula 1 predstavlja najprestižnije svetsko takmičenje u moto sportu i najpopularniji sportski događaj koji se održava na godišnjem nivou. Tokom 2015. godine Formulu 1 je pratilo 400 miliona televizijskih gledalaca iz više od 200 zemalja. Svetski šampionat Formule 1 u sezoni 2016. traje od marta do novembra i obuhvata 21 trku u 21 zemlji na pet kontinenata. Kompanija Formula 1 Svetski šampionat deo je Formula 1 grupe koju je osnovao Berni Eklston (Bernie Ecclestone) i poseduje prava na komercijalni deo Svetskog šampionata Formule 1 pod okriljem Svetske automobilske federacije (FIA). Za više informacija o Formuli 1 posetitewww.formula1.com.

O Dejvidu Kultardu (David Coulthard)
Dejvid Kultard je imao dugu i bogatu karijeru vozača Formule 1 i vozio je za tri najuspešnija tima u istoriji takmičenja – Vilijams (Williams), Meklaren (McLaren) i Red Bul rejsing (Red Bull Racing). U trenutku kada se povukao iz takmičenja, bio je vozač sa najviše osvojenih bodova u istoriji koji dolazi iz Velike Britanije.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: