Saopštenja za javnost

Ikonica

„Društvo, ko vozi kući?“ – Odgovorno uživanje na Exitu uz besplatan prevoz

Zajednička društveno odgovorna akcija Agencije za bezbednost saobraćaja, kompanije HEINEKEN Srbija i Exit Fondacije

Danas je u Skupštini grada Beograda održana konferencija za medije povodom sklapanjastrateškog partnerstva između Agencije za bezbednost saobraćaja, kompanije HEINEKEN Srbija i Exit Fondacije, koje su se ujedinile sa ciljem povećanja bezbednosti posetilaca svetski poznatog festivala Exit, kako bi uživali odgovorno i bezbedno se vratili kući. Akciju je podržalo Ministarstvo unutrašnjih poslova RS.

Strategija partnerstva i ove velike društveno odgovorne akcije je podizanje nivoa svesti o bezbednosti u saobraćaju kod mladih pre svega, i važnosti odgovorne konzumacije kroz društveno odgovornu akciju „Društvo, ko vozi kući?“.

O značaju bezbednosti svih učesnika u saobraćaju govorila je Jasmina Milošević, v.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja, „Izuzetno nam je drago što sve više kompanija u Srbiji prepoznaje aktivnosti Agencije za bezbednost saobraćaja i svoju korporativnu odgovornost prepoznaju u ovoj sferi. Uz primaran cilj da podignemo bezbednost svih učesnika u saobraćaju na najviši mogući nivo, mi smo otvoreni i uvek spremni za saradnju u aktivnostima koje će kao rezultat imati smanjenje broja saobraćajnih nezgoda i očuvanje života.“

Jana Ljubičić, državni sekretar i šef kabineta MUP RS, pozvala je posetioce na odgovorno ponašanje, „Ministarstvo unutrašnjih poslova, na čelu sa ministrom Nebojšom Stefanovićem, podržavaju aktivnosti koje podižu bezbednost svih građana. Naš cilj jeste da policiju približimo građanima i pomognemo kako bi svi posetioci Exita bili bezbedni. U tom smislu preduzećemo sve mere i nadležnosti da se svi posetioci gosti iz inostranstva, osećaju komotno i dožive Novi Sad i Srbiju kao bezbedno mesto. Mere predostrožnosti biće svakako pojačane, uz obavezna alko testiranja. Pozivamo građane da nam se obrate svaki put ako budu imali potrebe.“

O neophodnosti odgovornog ponašanja prilikom konzumacije govorio je Aleksandros Daniilidis, generalni direktor kompanije HEINEKEN Srbija, „Ova inicijativa sastoji  se iz nekoliko dimenzija, od bezbednog i besplatnog prevoza, do raznih edukativnih aktivnosti i uvereni smo da je ovo odlična prilika da prenesemo poruku da ‘bezbednost i odgovornost mogu biti sastavni deo zabave’. Počastvovani smo i izuzetno nam je drago što smo u prilici da udružimo snage sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova i naših partnera iz Exit Fondacije, u cilju promocije odgovorne konzumacije.“
Ivan Petrović, izvršni direktor Exit Fondacije, istakao je, „EXIT fondacija u sklopu svoje misije podrške mladima, u saradnji sa kompanijom HEINEKEN, a uz podršku Agencije za bezbednost saobraćaja i MUP-a pomera granice u domenu društvene odgovornosti kroz zajedničku kampanju ‘Društvo, ko vozi kući?’. Koristeći snagu brenda Exita i uticaj na ogroman broj mladih koji prate Exit, pored kampanje podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanju u saobraćaju, ove godine sprovodimo malu ‘revoluciju bezbednog transporta’, tako što hiljadama svojih posetilaca iz Beograda i Novog Sada dajemo mogućnost da potpuno sigurno i besplatno dođu i vrate se kući sa festivala koristeći organizovan autobuski i taksi prevoz. Broj mesta je ograničen, te pozivamo posetioce da se prijave na www.exittrip.org.“

Uz slogan „Uživajte odgovorno“, organizatori pružaju mogućnost posetiocima najboljeg evropskog festivala da se, putem sajta www.exittrip.org, prijave za besplatan autobuski prevoz na relaciji Beograd – Novi Sad / do Exita i sa Exita. Aktivnosti organizatora biće promovisane i u Safe zoni, u okviru State of Exit, gde će se ljubitelji festivala, uz razne programe i iznenađenja, bliže upoznati sa akcijom „Društvo, ko vozi kući?“ i biti u prilici da preuzmu svoj besplatan taksi vaučer za bezbedan povratak na teritoriji Novog Sada. Akcija „Društvo, ko vozi kući?“ biće promovisana kroz sve dostupne kanale komunikacije, televiziju, štampane i onlajn medije, sa namerom da poruka „Uživajte odgovorno“ stigne do svakog posetioca našeg najvećeg festivala.

Za korisnike Twittera i Instagrama, hashtagovi DruštvoKoVoziKući i UživajteOdgovorno biće još jedan od mogućih načina da dođu do taksi vaučera i posle lude avanture zvane Exit sigurno se vrate svojim kućama. (Količina taksi vaučera je ograničena).

Polasci i dolasci na relaciji Beograd – Novi Sad:

ČETVRTAK, 7. jul
Polasci iz Beograda u 18.00 i 21.00
Povratak iz Novog Sada u 02.30 i 05.00

PETAK, 8. jul
Polasci iz Beograda u 18.00, 21.00 i 23.30
Povratak iz Novog Sada u 02.00, 04.30 i 07.00

SUBOTA, 9. jul
Polasci iz Beograda u 18.00 i 21.00
Povratak iz Novog Sada u 02.30 i 05.00

NEDELJA, 10. jul
Polasci iz Beograda u 18.00, 21.00 i 23:30
Povratak iz Novog Sada u 02.00, 04.30 i 07.00

Mesto polaska/dolaska autobusa u Beogradu je Novi Beograd (kod buvljaka).
Mesto dolaska/polaska autobusa u Novom Sadu je Kej Žrtava Racije bb, preko puta Petrovaradinske tvrđave.

Prijave na www.exittrip.org. Broj mesta je ograničen.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: