Saopštenja za javnost

Ikonica

Završena prva faza rekonstrukcije sanitarnih prostorija u Srednjoj zanatskoj školi – Novi toaleti za čistu peticu

Zahvaljujući donaciji kompanije Unilever, Srednja zanatska škola iz Rakovice je dobila dva nova toaleta, nakon kompletne rekonstrukcije sanitarnih čvorova, čime su značajno unapređeni higijenski uslovi u ovoj školi koju pohađa oko 240 učenika sa smetnjama u razvoju i učenju. Obnova toaleta Srednje zanatske škole je nastavak kampanje „Higijena za čistu peticu“ kojom kompanija Unilever i brend „Domestos“ nastoje da pomognu unapređenju higijenskih standarda u školama u Srbiji.

„Kompanija Unilever, globalno i u Srbiji, ima višegodišnju tradiciju ulaganja u lokalnu zajednicu, a posebnu pažnju posvećujemo promovisanju značaja brige o higijeni, naročito kod dece školskog uzrasta. U prethodnom periodu smo kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“ donirali „Domestos“ proizvode za čišćenje i održavanje higijene za više od 1200 osnovnih škola u Srbiji“ kaže Dobrivoje Milovanović, direktor kompanije Unilever Beograd. „Raduje nas što što smo pomogli upravo Srednjoj zanatskoj školi koja na poseban način brine o svojim đacima i koju deca doživljavaju kao drugi dom“, dodaje Milovanović.

Projekat rekonstrukcije sanitarnih prostorija Srednje zanatske škole iz Rakovice odvija se u dve faze. U prvoj fazi, koja je okončana u roku od mesec dana, u potpunosti su obnovljena dva toaleta, a vrednost izvedenih radova je oko dva miliona dinara. Druga faza je planirana za sledeću godinu i njenim završetkom će svi sanitarni čvorovi u školi biti rekonstruisani.

„Veoma smo zahvalni kompaniji Unilever što se odazvala na naš poziv za pomoć. Ova akcija je doprinela da sada u školi imamo zdravije higijenske uslove, što je izuzetno važno ako imamo u vidu da deca ovde provode veći deo dana“ – kaže Milovan Marković, direktor Srednje zanatske škole i dodaje „Veliki broj škola u Srbiji je u jako lošem stanju, bez finansijskih sredstava za obnovu. Nadam se da će ova akcija, kao dobar primer partnerstva, motivisati i druge kompanije da usmere više pažnje upravo ka ovom značajnom pitanju“.

U skladu sa svojom misijom društvene odgovornosti, kompanija Unilever kroz poslovne aktivnosti konstantno doprinosi razvoju lokalne zajednice. Kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“, Unilever i brend „Domestos“ doprinose ukupnom podizanju svesti o važnosti održavanja higijene i pomažu školama da nivo čistoće bude zadovoljavajući.

 

O kompaniji Unilever
Unilever, vodeći svetski proizvođač robe široke potrošnje posluje u više od 100 zemalja, sa prodajnom mrežom u 180 država. Portfolio kompanije uključuje neke od najpoznatijih i najomiljenijih brendova, kao što su: Domestos, Cif, Dove, Rexona, Axe, Signal, Lipton, Algida, Knorr, Rama, Hellmann’s. Kompanija Unilever ima oko 167.000 zaposlenih u više od 100 zemalja sveta.

Advertisements

Napisano pod: Saopštenja, , , , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: