Saopštenja za javnost

Ikonica

Prefinjenost ukusa koja se uči – Razotkrivena misterija zavodljivosti koktela u restoranu Sakura

Kompanija Pernod Ricard i jedna od najlepših beogradskih oaza dobrog ukusa – restoran azijske kuhinje Sakura, ugostili su Gareth Evansa, brend ambasadora Absolut Elyx votke. Tim povodom, u ovom modernom restoranu izuzetnog stila i sofisticiranog enterijera priređen je neobičan trening za novinare iz beogradskih redakcija, u okviru kojeg je Gareth objasnio novinarima čuveni ritual pripreme koktela, pokazao nekoliko barmenskih trikova i obučio ih kao prave profesionalce.

„Veoma sam ponosan što predstavljam brend koji koristi najbolje sastojke, vrhunsku tehnologiju za pripremu i praktikuje strogu kontrolu kvaliteta u svakom delu proizvodnje, od zrna zimske pšenice sa imanja Rabelof u južnoj Švedskoj, pa do samog flaširanja. Cilj današnjeg treninga je da ukaže na poseban kvalitet, a Elyx na švedskom znači luksuz. Kad potrošač uđe u bar u kome se služi Absolut Elyx on posvećenost može da oseti u svakom detalju vrhunske votke“, izjavio je Gareth Evansa, brend ambasador Absolut Elyx votke, i dodao, „Umetnost pripreme koktela nije samo u spoju dva ili više pića, već i u obuci koktel majstora i opremi koja se koristi, jer se danas sve više traže jedinstveni kreativni kokteli, napravljeni sa unikatnim sastojcima, prelepim dekoracijama, spojevima zanimljivih ukusa i mirisa. Moj savet je da se prepustite koktelima i dozvolite čulima da vas povedu pravo do mesta kreiranog isključivo u svrhe hedonizma.“

„Ponosni smo na naš koncept i jedinstvenu gastronomsku ponudu koja nas je pozicionirala među restorane koji predstavljaju sinonim za vrhunsko uživanje i dobar provod u gradu. Zato je ovaj renomirani brend upravo i odabrao restoran Sakuru za domaćina, prepoznajući u nama tu vrstu prefinjene zavodljivosti koje naše mesto nosi,“ izjavio je Leopold Tkačik, menadžer restorana Sakura, i dodao, „U Sakuri nemojte propustiti da probate suši, riblji carpaccio „saint jacques“, sveže meso sa gratinirom od japanske limete, soja sosa i ikrom od lososa, kao i black cod-bakalar iz japanskog mora. Hedonistički izazov dopunjuju glamurozna koktel karta i podrum sa vinima iz celog sveta, a vrhunski provod upotpunjavaju Sakurini koktel majstori koji u svakom trenutku znaju šta da vam preporuče.“

Advertisements

Filed under: Saopštenja, , , ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: